Kovalens kötés

*"...A kovalens kötés olyan elsőrendű kémiai kötés, amelyben az atomok, 
közös vegyértékkel rendelkeznek...
...Kovalens kötés kialakulásakor, két atompálya átfedésével, egy
molekulapálya jön létre..."

Álmatlanul hánykolódok, a délutáni vita jár az eszemben, Krisztával.
A Motoros már próbált a lelkemre beszélni, hagyd rá, mondta,
nem érdemes enni magad rajta.
Ha az olyan könnyű lenne...
Átdobom magam a másik oldalamra, éjjel fél kettő, aludni kéne.
Ránézek a mellettem békésen alvó férfire.
Elnyúlik, karja, mint mindig, a feje fölé csapva, kicsit horkol, hosszú
szempillái most eltakarják az aventurin zöld szemeket.
Elmosolyodok, megcsókolom a halántékát, szeretlek Motoros, súgom neki.
Hozzábújok, álmában is magához ölel, erős karja körém kulcsolódik.
Érzem a lélegzetét a nyakamon, és az jut eszembe,
milyen szerencsés vagyok, hogy itt van nekem.
Micsoda kötés, amit egyikünk se gondolt volna, nem is várt, csak úgy
megtörtént, mint az igazán fontos dolgok az életben.
Mit számít, ki bosszantott fel, kivel vesztem össze, hiszen az élet
már ilyen, sosem tökéletes.
De amíg valaki így szeret, és én viszont szeretem, nincs semmi baj,
eltűnnek a gondjaim az éjszakával... mélyet lélegzem.
Most már el tudok aludni.