All for one

Sziasztok! 

Még sosem írtam levelet nektek, pedig annyi mindent
szeretnék mondani.
Olyanok voltatok nekem mint a 3 testőr,
"bevettetek a bandába", hozzátok tartoztam,
és ti énhozzám.
Sokáig tényleg azt hittem, hogy mi négyen megváltjuk a világot.
És ki tudja?
Talán meg is váltottuk.
Az enyém legalábbis sosem lesz már ugyanolyan, mint nélkületek
lett volna.
Már nem harcolunk együtt, de a bajtársiasságotok a mindent jelentette
egy olyan világban, ahol már nem tudják az emberek, mi is az.
Tudtuk mi akkor, kik is vagyunk, vagy mit akarunk...?
Vagy egyszerűen csak így történt, és egyikünk se "agyalta túl",
beálltunk egymás mellé, mint a jó muskétások?
Nem tudom... csak azt tudom, hogy ott voltunk egymásnak.
Miattatok is váltam azzá, aki ma vagyok.
Egyfelé álltak a kardjaink, egyfelé nézett a tekintetünk,
egyformán dobbant meg a szívünk.
All for one- one for all.